14:18, bra låt ur högtalarna och illamående

hejsvejs.
Idag är inte en toppen dag.
Inte varit i skolan, eller ah typ 30 minuter.
Men först skulle jag till Tandläkaren klockan 10 i Lerum, sen 11:50 i Alingsås.
Så det blev en massa fläng. Har mått illa sen i morse och mår fortfarande inte helt bra.
Men ska iaf hem till mina bästa isabel snart för att göra filmen som blev helt misslyckad förra gången.
tack vare mig. haha!
men den kommer bli grym, och OM jag kommer skratta imorgon när vi visar den för klassen.

Nu ska jag slänga mig i duschen.
Håret är liksom inte på topp nu.

LÄNGTAR TILLS IMORGON.
Ska på bio med bästa brudarna ..
ska se män som hatar kvinnor ..
brabrabrabra!

pussbebises


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback