På order från min kära vän Anna

Hej bloggen. GEEE-BEEE-GEEEE. interskämt, men ni kan ju skratta lite ni andra också :)
Idag är jag trött som fan.
Jag ska till stockholm imorgon förövrigt. Lite sådär bara med mina familj, det kommer bli en chans att koppla av ocg ja mend et gillar vi.

Idag var jag på bio med Jens Cornelia och Johan. Vi såg Änglar & Demoner. SÅ fruktansvärt bra, se den!!!!!!
Visste är Tom Hanks alltså en liten hunk? gammal? svar ja, men sexig. svar ja!
satt som fastklistrad hela tiden, med ett undantag då jag och cornelia var lite trött och hetsade varandra till att garva ihjäl oss då det var mycket tystnad under filmen. vi har våra moments. Men kan vi inte ha våra moment då vi slipper vara tyst?
Anyway, jag sitter och blinkar som en idot, är så trött så linserna håller på och torkar för att ögat är så syrefattigt.
Nu blir det sängen,

UTTI, i love you guys.
Kommer sakna jens.

Hörs på söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback