SVT, here we come!



hej snyggingar.

Jag är helt klart Mrs Förkyld ett tag till, men lite bättre.
Hade det så mysigt i skolan idag med Anna och Isabel, mina bebisar.
och tro det eller ej, min första cykel-tur gick galant.
Hemvägen, skjutsade jag Anna, det var en upplevelse må jag säga.
Har inte gjort det på några år och det vinglade rejält i början. Men det gick bra ändå.
Lite extra tyngd på benen då bådar gott för beachen 09 ;D .

Imorgon Är en lång dag.
Ska vara på SVT kl 9 imorgon och lyssna på ngt om radion, vet inte riktigt vad.
Sen blire tillbaka till skolan och kommer inte komma hem fören halv 6.
SKa ha extra matte tills 5 så, toppen kul!
Har prov på onsdag med. ÅÅÅÅÅÅÅH.
Mrs förkyld vill verkligen bli Mrs Ännu mer förkyld och krypa in under täcket en hel vecka och stanna där.

Nu ska jag softilera.
Pusspådej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback