Picnickfestivalen

hellohellohello.

yesterday var jag på Picnickfestivalen med Sarah, Oscar, Frida, Emma, Petter och Gabbi.
Den ägde rum på apslätten. Där satt vi på vår filt och stekte i solen. JAAA, jag sa stekte. hade en svart klänning på mej så det var kokhett på ryggen, eller kanske borde skriva stekhett i stället, jag sa ju faktiskt stekte.  Vi kollade på den fantastiska killkören, som sjöng så fint. De sjöng även nationalsången eftersom det var nationaldagen igår då, i väldigt fina stämmor så de fick hela apslätten att ställa sig upp.
Vi satt där på vår filt och käkade sallad, prata och lyssna på banden som spelade från klockan 2 till halv 7. Sen bar det av till tåget, vi skulle ju såklart hem och se matchen. Sverige - Danmark, som blev en besvikelse, men med 3 sorters Ben&Jerry's glass var vi nöjda hela kvällen.

Det hoppades studsmatta så jag har mucho träingsverk idag. hmmmm.
jaja, Idag är ingen rolig dag, för idag är det Karinsäckelpluggdag.
Det ska både skrivas artikel och pluggas inför matteprovet som kommer att vara imorgon.
Wish me good luck, i need it!

ha en trevlig dag
pusseli<3



Kommentarer
Postat av: Anna

du sa faktiskt stekte ;) <3 verkar som att du hade en riktigt bra lördag!

2009-06-07 @ 20:09:14
URL: http://otroligtochtrivialt.blogg.se/
Postat av: Karin <3

yes det var bra! fast gjorde massa plugg där med artikeln med :O <3

2009-06-07 @ 20:38:06
URL: http://kariinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback