If it makes you happy, then why the hell are you so sad?






Imorgon ska vara en positiv dag.
Jag, Anna och Beth. Det har vi bestämt. Det behövs.
Fredag? depp dag. Det känns fortfarande fruktansvärt jobbigt när jag tänker på det.
Behöver komma över den känslan jag har i magen.
Jag vill egentligen inte missa det för allt i världen. Men frågan slår mig ändå
Hur ska jag göra? får jag? blir det verkligen bra? förvärrar det?
jag vet att känslorna är ömsesidiga.
som sagt.
posetiv dag torsdag.
fredag - pepp?!

Åh, idag Åkte 4 av favoriterna till Paris - Cornelia, Isabel, Linnea & Haruna<3 fusikgt är det.
jag hade också behövt komma iväg på det här. Hade då verkligen behövt det.
Men neeeeneee, ist sk jag sitta här hemma i sverige som skiftar färg lika mycket som jag lyssnar på James Morrison.
vilket är SUPER mycket.

har egentligen inget att säga. Ska dricka kaffe.
Och höra av mig till Beth.
Städa. åh.
Smaka på ordet städa.
*st-ää-daa*
burr, gick precis en rysning genom kroppen.




you know i love you


see yaaaaooo


Kommentarer
Postat av: Anna

GAH, måste fixa mobilen så vi kan skicka innehållslösa sms dygnet runt!!! <3<3

2009-05-27 @ 20:11:11
URL: http://otroligtochtrivialt.blogg.se/
Postat av: Karin <3

JAAAAAAAA min sköna! as soon as possible. (stavning)

I love you.

och jag har massa meningslöst att säga dej (:

2009-05-27 @ 20:59:17
URL: http://kariinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback